Uppdatering strax före lunch

Har precis dragit en stor lättnad suck. För en kvart sedan var jag beredd att lämna redaktionen skrikandes eftersom jag absolut inte har någonting här att göra. Jag är helt enkelt för kass för att få sitta i den här stolen. Magnus stol. På Kristinehamns-posten.
Men jag skrev klart den totalt kassa artikeln och gav den till fotograf-Christer som var min fotograf. Han gillade texten och jag sitter fortfarande kvar på samma stol.
Så nu är det västa för dagen avklarat. Hoppas jag.

Det är någonting som har börjat surra här inne. Det surrade inte förut. Måste hitta surrandet och åtgärda det snarast möjligt tror jag. För det är sånt jag kan få psykbryt på.

Jag missade Monsters of Mora i helgen. Jag hade helt och hållet glömt bort det. Jag trodde det hade varit för länge sen, men det var tydligen i helgen. Jävla skit! Jag hade verkligen velat vara där.

Jag har väldigt ont i knät idag. Av någon anledning. Det är en plåga att gå i trappor... Kan vara för min språngmarsch igår. "Ska inte du med tåget fem över halv sex?" frågade Sofia igår när klockan nästan var halv.
"Går inte tåget fem över sex?" frågade jag.
"Nej, fem över halv sex"
Så jag fick springa.

Nu är klockan strax tolv och jag ska dra iväg på lunch. Det får nog bli en hamburgare idag. Det är inte så långt till Torggrillen.

Puss, hej.

Kommentarer
Postat av: kusin sara

haha stackars lilla lisa fick sspringa till tåget. Fan va kul det hade varit om du missat de :P nej då jag skojja bara. eller gjorde jag? vem vet

2008-11-04 @ 13:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0