Hot as hell

Jag är så fruktansvärt trött just nu. Jag tror det är värmen som gör det.
Och det spelar ingen roll om man duschar, man är pricis lika klibbig igen så fort man kommer ut.
Men nu har jag i alla fall lyckats få tag i en kall öl och är i full färd (nästan) med att göra mig i ordning. Ska dra iväg till Flanders snart och sedan vidare till Casa del Bråmå feat. Harkman och dricka groggar på altanen.
----------
Dagen har spenderats i solen med min engelska bok. Eller, det som blev kvar av dagen ska väl tilläggas, eftersom jag sov alldeles för länge.
----------
Men nu tror jag vädret har fått spatt. Blåser som bara den och åskar dessutom. Från strålande sol på mindre än tio minuter. Så jag har ingen lust att åka.. Men har ingen lust att bara stanna hemma och ingenting göra heller.. Så jag får väl ta mig i kragen.
----------
Jag har ont i varenda muskel jag äger tror jag. Skulle verkligen behöva lite massage. Och vet minsann någon mer som behöver samma sak.
Jag masserar dig om du masserar mig, okej?
----------
Sitter och lyssnar på In Flames nya skiva. Och det låter riktigt lovande! Tänk om man fick se dem i sommar igen. Bara tänk...
----------
Ska göra mig klar nu sedan sätta mig på cykeln och styra mot Dammgatan.
-----------
Chipp och skål! (glas för oss som förstår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0