Fredag hela veckan. Om det vore så väl..

God morgon.
Jag är bestämt uppe med tuppen. Nästan.
Har precis varit hos farbror doktorn. Eller fröken röntgensköterska, rättare sagt. Nu är det bara att vänta på svaret.
------------------
Fredag idag. Redan.
Helgen kommer gå alldeles för fort. Sedan börjar jobbet på måndag. Jag börjar redan bli nervös. Men det ska bli väldigt skönt att få göra någonting vettigt ett tag.
Ringde till MT igår för att stämma av. Men chefen hade tydligen inte lagt in mig på något schema förän vecka 29.. Så vi får väl se hur det blir när jag åker dit på måndag.
-----------------
Jag är verkligen grymt sugen på att åka till Karlstad i helgen. Det är ju liksom sista chansen jag får innan jobbet och sista chansen att hinna träffa Miss Smith innan hon drar ner till Strömstad för jobb. OCH JAG VILL SE TIDNINGEN!!!
Men Värmlandstrafik gör det lika omöjligt igen.
Visst skulle jag kunna ta bilen, men jag har inte riktigt lust att köra hela vägen själv.. Känner mig inte riktigt redo för det.
------------------
Tog min första tur ensam med bilen igår. Det kändes verkligen som man gjorde någonting olagligt. Jätteskumt.
------------------
Bilmekaniker-morbror har hittat en bil till mig, säger han. Ingen drömbil direkt, men den skulle absolut funka för fem veckor i Mora iallafall. Och tills jag har hittat någon jag verkligen vill ha.
------------------
Sitter hemma hos Söt nu och vet inte riktigt vad jag ska göra.. Om jag ska stanna kvar ett tag eller om jag ska gå hemåt och försöka hitta på nåt vettigt..
 Hur som helst så måste jag göra nåt, annars kommer jag somna om.
-----------------
Chipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0