Tor, din dag har gjort sitt. Ge mig fredag!

Det kunde inte ha gått långsammare. Men imorgon är det i alla fall äntligen fredag!
Kommer ha rätt fullt upp hela förmiddagen imorgon, och det är ju bara bra. Sen är det eftermiddag och kväll och det kan bara inte slå fel.
Först utmaning på morgonen, sedan hem och baka sockerkaka till far. Nej han äter inte så mycket sockerkaka, det blev bara ingen idag som det var tänkt från början. Kan lika gärna ordna den imorgon så att den är färsk när han ska iväg på sitt hemliga möte. Sen ska jag bara röja upp i rummet som jag har skjutit upp hela veckan, sen ska jag ta helg. Helt enkelt.
--------------------
Dagen idag har varit riktigt bra faktiskt. Jag vet egentligen inte alls varför men jag har varit på bra humör. Men det är ju trots allt torsdag.
Har roat mig med att tvätta lite kläder, postat ansökan till Molkom (som pappa glömde imorse) och utmanat lite.
Rätt tomt på schemat alltså.
--------------------
Min arm har inte mått så bra idag. Det går verkligen i vågor just nu. Den knastrar som bara den. Och jag behöver någon som påminner mig om medicinen. Verkligen.
--------------------
Syrran har ringt och påminnt mig om att jag måste bestämma mig hurvida jag ska behålla lägenheten eller om hon ska ta över den. Det är rätt solklart egentligen, men jag vill inte ta beslutet. För jag vet ju inte... Egentligen.
--------------------
Fick ett sms av Miss Smith som värmde.
"Lisa, kom hem till Karlstad snart, så vi kan hitta på något!" Väldigt enkelt men det värmde. Och jag vill!
--------------------
Jag som absolut inte hade någonting att säga, men se, det blev ett inlägg ändå.
--------------------
Jag har, för övrigt, en väldigt snygg bakgrund på mobilen! Helt enkelt.
--------------------
Lars Winnerbäck - Det Är Visst Nån Som Är Tillbaka
För att om en och en halv timme är det fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0