Tråktankar i blåsväder

Det är ingen vidare bra kväll. Det är inte klokt vad jag har tråkigt och vad jag känner mig ensam. Jag saknar dig så här <------------------------------------------------------------------> mycket just nu. Om inte mer.
Och det är fortfarande alldeles för långt till fredag. Jävla fredag!
-----------------
Grabbarna på teven spelar med fel sorts boll. Och fel sorts kroppsdel.
Till skillnad från resten av Sverige så ser jag inte på fotboll just nu. Varför? Jag har inget bra svar egentligen. Jag har bara aldrig lyckats fastna för fotbollen. Jag är väl väldigt mycket tjej på den punkten. Sen är spelarna ju faktiskt inte alls speciellt snygga heller. Jag menar, det är ju ingen Martin Boquist eller Marcus Ahlm direkt. 
Men jag hade gärna sett det med ett trevligt sällskap. Det är ju trots allt mästerskap.
Men jag gissar att jag trotsar det en aning just för att markera mitt missnöje med hystering kring fotbolls-em jämfört med Sveriges försök att ta sig till OS inom handbollen. Men det är ju ingenting att jämföra egentligen. Klart att fotbollen är så gigantliskt mycket större. Men jag tror att jag spelar lite martyr och bojkottar idrottssverige helt och hållet ett tag nu. Bara för att herrlandslaget i handboll SUGER! (Jag har visst inte kommit över den förlusten riktigt än märker jag)
---------------
Jag måste verkligen åka till Karlstad och hämta lite cd-skivor. Och en fungerande cd-spelare med hyffsade högtalare. Sitter just nu och lyssnar på gamla Most Wanted-skivor i brist på annat. Med helkasst ljud. Jag bor ju liksom på vinden av en anledning.. eh, mu? 

Jag trodde jag skulle klara mig ett tag med den musik jag hade, men oj så fel jag hade. Det här funkar verkligen inte.
---------------
Jag var lite för kaxig när jag jobbade igår tror jag. Lät armen lyfta lite för tungt lite för länge, den är väldigt trött idag. Även om den inte skakar lika illa som förra gången. Men jag får väl skylla mig själv när jag vet hur det ligger till.
Men i övrigt tror jag faktiskt att det har blivit lite bättre sedan jag började ta medicinen. Det bränns inte lika illa lika ofta längre. Tror jag.
--------------
Ett stort, enormt grattis till Miss Smith som fyller år denna blåsiga dag. Hoppas hon har haft en underbar dag och att jag får träffa henne snart igen!
-------------
Hercules and Love Affair - Blind

För att jag inte kan sluta lyssna på den. Den är sådär alldeles lagom soft och den får mig att gunga.
Att låten som kommer direkt efter är Hjalle och Heavy - Tuttar överallt är ju bara roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0