Gå och sov, kvinna! Klockan är mycket!

Kvällen blev sådär väldigt bra som jag bara hade vågat hoppas på.
Men det blev lite för mycket Absolut, helt klart. En tripp i rosenbuskarna (jag förstår verkligen inte hur jag lyckades) och Flanders brottade ner mig i rabarberbuskarna, men vi vann ju kubben iaf.

Först en tripp till Flanders, sedan vidare till Casa del Bråmå feat. Harkman och sen vidare till Toms (eftersom Sandbäcks var stängt)

Dessutom fick jag träffa Olof och då blev allting värt det, helt enkelt.
----------------
Får jag prata med honom, sa Flanders och sträckte ut armen. Jag blev chockad och kunde inte göra annat än skicka honom telefonen.
Jag vet inte vad de sa till varandra, men jag tror att Flanders verkligen är så fruktansvärt bra som jag hade hoppats. Helt enkelt.
----------------
Klockan är väääääldigt mycket nu. Men det finns bara en person jag vill fråga nu:
Vill du starta dagen med mig?
----------------
Chipp och god natt (god morgon?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0