Hur ska det gå? Det kommer inte gå.

Eftermiddagen har spenderats i en Cheva med årsmodell.. det vette sjutton. Jag, morbror, några chaufförer och en hel  del pensionärer. Och det var faktiskt riktigt kul. Vi åkte till Nusnäs och fikade och sedan tillbaka till Mora.
Pensionärer är så hemskt rastlösa.
----------------
Glädjen blev kort. De pengar som mystiskt dök upp på mitt konto har nu dragits tillbaka och jag har en fet minussumma som stirrar mig i ansiktet på alla kontoutdrag. Eftersom jag var så snabb och tankade.
Så nu vet jag inte hur det går med min inte-så-briljanta-plan...
-----------------
Jag ringde till vårdcentralen idag. Tänkte höra vad som hänt med mina röntgenbilder. Men de bestämde sig tydligen för att inte ringa upp mig.
13.20 sa de. Pyttsan.

Får se om jag bryr mig om att ringa igen imorgon.
-----------------
För övrigt så tycker jag att alla borde läsa Nanushka Yeamans recension av Winnerbäcks turnépremiär på dn.se
För den träffar så rätt. Helt enkelt. 
-----------------
Nu ska jag försöka ta igen lite sömn. Innan åskan rullar in över tråk-Nusnäs.
------------------
Lars Winnerbäck - Solen i ögonen
För att det är Dansbandsveckan 2008. Och jag är helt enkelt inte där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0