Rättelse.

En rättelse om ett föregående inlägg är på sin plats.
Ta inte bort onsdag och torsdag. Inte alls!
För onsdagen blev helt enkelt hur bra som helst!!
Jag blev grundlurad och jag kan inte ens börja beskriva hur bra det blev!
Vilka uppoffringar den mannen gör. Och jag förstår inte. 

Istället för en tråkig hemmakväll framför teven blev det en glass på gågatan och en kväll vid Siljans strand vid båthuset. Fötterna i vattnet och en blöt prins. 
Och ännu bättre blev det. 

Jag har en till suprise, sa han och stannade över natten. 
Så ta inte bort torsdag heller. Snälla. 
---------------
Jag och Dan har avslutat vårt camping-reportage. Det blir nog bra. 
---------------
Klockan är kvart över tolv och jag ska ta tag i nästa grej nu. Så torsdagen kommer ta slut fort. 
Imorgon är det fredag och biotime. 
---------------
Träffade världens bästa Sandra för en stund sen. Vilken bonus!
---------------
Ska jobba vidare nu.
---------------
Puss, hej. 

Kommentarer
Postat av: David

Haha, jag ville ju inte vara tråkig oc svara "Jag vet inte", så jag försökte vara fyndig vilket redigeraren tydligen också tyckte. Gissa om man får höra en del :P

Det blev aldrig nån match i Fyrbo. Bosse var för feg ;)

Hoppas allt är bra annars och att det går bra på jobbet

2008-07-24 @ 19:21:15
URL: http://davidhellsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0