Ny vecka. Och redan tisdag.

Jag tog mig igenom mitt helgpass. Med nöd och neppe. 
Söndagen var alldeles för händelselös och jag var alldeles för snabb och produktiv. Men det resulterade i att jag kunde gå lite tidigare och bestämde mig för att rulla hem mot Malung. 
Så igår var jag hemma och latade mig en hel del. Spenderade någon timme i jordgubbslandet som sällskap åt syrran. Mest för att det var skönt att bara sitta där.
---------------
Tänkte åka tillbaka imorse, men eftersom folk är så tarva på jordgubbar så fick jag agera leverans igen och var därför tvungen att åka tillbaka redan igår kväll. 
----------------
För mig är det måndag idag. Det känns verkligen så. Men se det är redan tisdag. Hur bra som helst!
----------------
Min arm mår inte alls prima idag. Den har värkt hela natten och jag har haft svårt att sova... Men jag vet inte vad jag ska ta mig till.. 
----------------
Jag har fått min första uppföljning. Fler arga småbarnsföräldrar har hört av sig. Det var ju det jag visste. Men det är kul. Ska bli intressant att gå vidare med. Men än så länge har jag inte fått nåt svar.. 
----------------
Du har helt och hållet dragit undan mattan under mina fötter. På ett helt enormt bra sätt. Och jag vet knappt vilket ben jag ska stå på. På ett helt enormt bra sätt.
----------------
Jag fick totalt jävla hjärnsläpp för en stund sedan. Chefen ville veta vad min farfar hette. Och jag kom verkligen inte på det. Det tog ett tag, men sen så... Martin. 
Det var typ som Truman Show... 
---------------
Ska försöka få tag på den arga småbarnsföräldern nu. 
----------------
Tommy Körberg - Anthem 

För att det måste vara den bästa musikallåt som någonsin gjorts. Jag såg en inspelning av den på teve igår, och jag rös gång på gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0