Knight in jeans and white t-shirt. And black horsepower.

Pulsen fortsatte på högvarv hela kvällen minsann. För jag fick besök. Helt oväntat. Heltfruktansvärtjävlabra!
Så det blev en fika på gågatan med min prins och kollega Malin. Sedan blev det ännu en fika på altanen och lite tittande på Alsången (även om jag hellre tittade åt ett annat håll).
Men nu är jag ensam igen och sängen känns bara tom och tråkig.

Och klockan är mycket. Jag har en lång dag framför mig imorgon. Känner mig inte ett dugg laddad för att åka till Venjan imorgon. Men. Ett uppdrag är ett uppdrag. Och det kan bara inte bli värre än den där fisk-artikeln hur som helst.

Nåja, dags att sussa och drömma om vackra prinsar.

Chipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0