Jag hatar Glada Ankan

Jag gör verkligen det. Just nu. Egentligen hatar jag intte just Glada Ankan, men jag hatar folk som går dit och snor saker. Jag la ner mina värdesaker i Sofias väska när vi git dit.
Nu är både hennes och mina kontanter och mobiler borta.. HUR FAN KAN MAN GÖRA SÅ???

Jag hade halva mitt liv i den telefonen...
Jag kan ju inte ens min systers nummer utantill... HELVETESJÄVLASKIT!!!!!

Självklart klandrar jag inte Sofia eller någon annan av oss.. Men jag klandrar verkligen vakterna.
"Vi försöker hjälpa henne"
I FAN HELLER!!!

Kan inte ens spärra telefonen eftersom jag inte har den kod som behövs här i Karlstad...

Och jag som behöver varenda krona jag får tag i just nu.. Har precis blivit av med 200 spänn..

Men det är väl priset man får betala för en trevlig utekväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0