Ge mig fredag.

Har inte varit grymt produktiv idag. Snarare tvärtom. Får se vad det blir för text till slut.
Var rätt kul att vara i Venjan ändå. Roligast var nog att ta reda på lite om gårdsnamn, även om hon jag pratade med inte var någon expert direkt.
Sprang även på Mister Norberg som njuter till fullo av sin semester.
Något Vika blev det inte idag, av olika skäl. Gör ett nytt försök imorgon.
-------------
Hade inte så många bylines i tidningen ändå, som jag trodde. En del är väl innestående. Och så var det ju en del notiser också som inte får någon byline.
--------------
Har precis gjort klart sidoprojektet åt morbror. Eller gjort klart och gjort klart.. Jag har skickat iväg det jag har iaf. Det räcker så, Det är ingenting jag känner för att lägga ner mer tid på.
--------------
Det är redan torsdag imorgon och det gillar vi. Skarpt. Då är det snart fredag och jag får åka hem. Jag måste hem och plocka undan en del grejer i mitt rum. Världens bästa Carina och Sigge kommer visst nästa vecka trots allt och de ska låna mitt rum. Så jag måste helt enkelt röja så det inte ser ut som ett totalt bombnedslag.
--------------
När jag klev upp imorse kändes det som jag inte hade sovit en blund. Har kännts så hela dagen verkligen. Pulsen gick nog aldrig ner riktigt igår.
Så jag måste verkligen göra ett helhjärtat försök att sova. Nu. På en gång.

Ska bara ringa min prins först.
---------------
: I love you like a song. I could play you all night long :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0