En lax är minsann inte alltid en lax

Nu kan jag andas ut. 
Fisk-artikeln är grönmarkerad och ivägskickad. 
Har varit grymt produktiv idag. Igen. 
----------------------
Så många av mina bylines som jag kommer se i morgondagens tidning har jag nog aldrig haft i en och samma tidning.
"Känns rätt gött faktiskt."
----------------------
Har varit på banken idag också. Gjort något jag egentligen inte bör. Men så blir det när jag insisterar på att klara allting själv. Jag får stå för bakslaget sen. 
----------------------
Stort ansvar har lagts på mig till morgondagen. Får ta röda blixten ner till Venjan och spendera några timmar där. Efter det en sväng tillbaka till Vika. 
Känns rätt skönt att ha bil i såna här lägen. 
----------------------
Nu vill jag ha en kram, för jag känner att pulsen går på högvarv. Men det är ändå en bra puls. 
----------------------
: När det blir varma sommardar - kom ihåg mig då :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0