14.23. Piiip.

Lite mer än halva dagen har gått och det har varit relativt lugnt här på redaktionen. 
Men jag har iaf hunnit få lite skäll. Jag har gjort bort mig. Egentligen inte egentligen, men ändå rätt klantigt av mig. 
Men jag erbjöd att gottgöra honom, men har ännu inte fått något svar, så nu får det bli som det blir. 
----------
Storskräll dessutom. Fick ett samtal från sjukgymnasten i Malung för en stund sen. Ser man på!
Så nästa onsdag ska jag dit och se vad de föreslår för min sjuka arm. 
Jag har enorma förväntningar. Verkligen. 
----------
Jag har fruktansvärd Christian Kjellvander-abstinens just nu. 
Putte i Parken lockar mer och mer. 
Åtminstone en festival i sommar skulle inte sitta fel. Speciellt inte om världens bästa Kjellvander kliver upp på scenen. 
-----------
Nu ska jag slå en signal till tingsrätten. 
-----------
Chipp.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0