"Young man you´re coming down with me"

En inte alltför rolig dag har det varit.
Efter en halvtaskig sovmorgon trotsade jag min feber och min övermänskliga trötthet och drog mig upp till universitetet. Tanken var att jag skulle få se fbk-presentationen. Men så blev det ju inte riktigt. Av tre grupper skulle fbk-gruppen få presentera sist av alla. Och eftersom jag hade en tid att passa i Molkom, så hann jag helt enkelt inte stanna kvar så länge. Det var jävligt synd. Men som det ser ut just nu så kommer jag få chansen igen.
-----------

I Molkom väntade utvärdering av webb-projektet. Och det blev precis en sån dålig diskussion som vi hade väntat oss. Men det var nödvändigt att få ventliera iaf.
Sedan bjöds det på julbord. Visst var det gott, men eftersom jag inte alls mådde så bra, så blev det inte så mycket på min talrik.
Sedan ville jag bara hem och kurera mig i soffan. Men bussen hade gått och nästa skulle inte gå förän två timmar senare. Så jag gjorde som resten av skolan och stannade kvar och såg julspexet. Sedan fick skjuts hem. Var hemma vid halv nio.
------------

Kändes väldigt konstigt att säga hej då till alla.. Det känns som vi ska tillbaka snart. Men det ska vi verkligen inte. Det tar nog ett tag innan jag fattar det.
 -------------

Imorgon vill jag egentligen bara vara sjuk i soffan hela dagen. För att kunna bli frisk. Men jag hinner verkligen inte. Jag har hur mycket som helst att fixa inför hemresan på lördag, så jag får vara sjuk någon annan dag.
 -----------

Det händer otrevliga saker i Norge just nu.
Jag önskar jag kunde göra någonting. Men jag kan verkligen inte det...
-------------

Nu är jag trött på att ligga här i soffan och hosta, så jag ska krypa ner i sängen istället.
 
Puss, hej.

Roligast idag: Dennis skönsång till Astrid Lindgren- och smurf-låtar i bilen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0