"Ni måste ju ha död med i rubriken!"

Jag fixade bildspelsfunktionen! Till slut.
Efter lite hjälp med administratörsrättigheterna från IT-Tomas fixade jag den funktionen som krävs för att vi ska kunna få bildspel till hemsidan! Göööött!
Nu gäller det bara att den går att länka som vi vill. Men den delen överlåter jag till dalmas-konsulten.
---------------
Annars fortsatte skoldagen med ytterligare virrningar och möten som sa exakt vad vi redan visst. Att ingen hade gjort det dom skulle.
Men så är det väl.
--------------
Jag har ännu en sporthelg framför mig. Men denna gång som fotograf i Molkom.
Ser väl sådär lagom fram emot det.
--------------
Pratade med Martin en sväng idag. Han bad om ursäkt för att det inte blev någon juldag som det var planerat. Men däremot vill han komma upp till nyår. Och det är ju faktiskt hur bra som helst.
Så jag får träffa Gänget och umgås för en gångs skull. Det var alldeles för länge sedan. 
--------------
Efter några timmars övertid i skolan åkte jag hem till syrran. Än en gång blev det tacos på tallriken. Det får bli lite lugnt med tacos ett tag fram över nu känner jag, annars kommer jag tröttna. 
Så såg vi på idol. "Det är min teve", som syrran sa. Och jag kunde inte bry mig mindre.  
---------------
Nu är det dags att krypa ner i sängen.
Dennis kommer och hämtar mig före nio imorgon. Alldeles för tidigt för en lördagmorgon.

Puss, hej.

Roligast idag: "Ni måste ju ha död med i rubriken!"
För att Hedelin har Aftonbladet kvar i blodet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0