Bra dag med syrran.

Det blev inget universitet idag.
Eftersom syrran och resten av gruppens planer sprack, valde jag och syrran att sitta här hemma och jobba istället. En stund iaf, innan vi drog in till stan och uträttade några ärenden.
Jag kollade upp förutsättningarna för ett annat av mina projekt, och det sprack ganska rejält. Jag får vända mig någon annanstans istället.
Sedan gick vi hem till Brogatan och Linda färgade håret på mig. Jag hämtade äntligen Christian Kjellvander-tavlan från förrådet och sedan slappade vi framför teven tills jag tog bussen hem.

Nu har jag precis gjort en god gärning. Eftersom min mami fyller år imorgon. Har skickat iväg ett blommogram som jag hoppas kommer fram som det ska imorgon. Eftersom jag inte kan åka hem och gratta henne personligen.

Imorgon blir det skola. Och det är torsdag.
Torsdag är bra, men fredag är ännu lite bättre.
Lördag kommer att bli bäst!!!!!

Nu är klockan mycket och jag måste dra mig i säng om jag ska orka upp imorgon. Jag har blivit så lat av att ha fått sovmorgon två dagar nu.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0