Semester. Ungefär.

Min första lediga dag, min första dag på semestern, om man nu kan kalla det så, har gått ganska smärtfritt. Än så länge är jag inte alltför uttråkad.
Jag har spenderat eftermiddagen och kvällen med Nip/tuck. Och jag kan inte ens beskriva hur fruktansvärtfantastisktjävlabra den serien verkligen är.
Jag har fortfarande missat en hel säsong, men jag tar igen det nu.
--------------
Har du det bra nu? frågade han. Och jag har verkligen det. 
Jag vet att  det inte verkar så ibland, att jag inte visar det speciellt ofta eller bekräftar det ordentligt när du frågar, men jag har verkligen det.  
Jag vet bara inte hur jag ska få fram orden.
 -------------
Imorgon ska jag till sjukgymnasten igen. Det blir nog bra.
Men ibland känns det som någon lika gärna kan avlägsna hela min vänstra sida från kroppen. Den är mest liksom bara i vägen. Benet har börjat bråka igen och jag vet liksom inte vad jag ska göra...
-------------
Nu ska jag se på barnprogram. Medan det fortfarande sänds på ettan.
-------------
Puss, hej,
-------------
När hösten kommer och tiden gått för fort
När allt känns på rutin och redan gjort
Ska jag samla mina krafter och göra nånting stort
För dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0