Utflykt och funderingar

Det har blivit lite uppehåll i bloggandet, minsann. Mest för att det inte har hänt så mycket som är värt att skriva om.
Det har det iofs inte nu heller, men nån gång måste det ju komma en liten uppdatering.
-----------------
Igår var jag ut på en liten utflykt med röda blixten. Vi tog en sväng till Mora i hopp om att se kollegorna springa i mål i Vasastafetten. Men det blev inte riktigt så.
Såg inte en skymt av någon av dem, och när jag till slut fick tag på Malin så visade det sig att hon hade åkt tillbaka till Stockholm och inte var med i laget längre.
Så efter några timmar gav jag upp.
Men det var absolut inte alls bortkastat. Jag behövde komma bort en stund och det var skönt att bara få gå runt i Mora med sina egna tankar.
-----------------
Augusti rusar fram. Snart är det september och det är väldigt mycket som måste fixas innan jag får vara framme där. Mycket som måste tas ställning till och ordnas på ett eller annat sätt. Men jag har en sån där känsla i bakhuvudet som säger att det kommer bli fel..
-----------------
Jag väntar med iver på ett mail. Ett mail som kan göra allting mycket lättare. Men också svårare.
Ett Falun-erbjudande hade nog varit det ultimata, även om det inte är den staden som lockar allra mest just nu. Men den kan bli.
-----------------
Jag saknar Brogatan. Så väldigt väldigt mycket. Men jag är inte låst. Absolut inte.
-----------------
Jag har inga planer alls inför nästa vecka, förutom jobb tillhelgen. Det ser jag fram emot, för jag behöver verkligen pengarna!
----------------
Jag har inte mycket att göra, och prinsen är på fotboll. Ska nog fundera ut någonting att äta nu. Eller åka hem till min mami.
----------------
Puss, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0