Sista dagen - sista skriket

Min sista dag på MT har inletts, och halva har redan runnit iväg. Jag har varit bra produktiv nu på morgonen, men har det svåraste och krångligaste kvar att skriva. Och det blir bara fel. Bara blaj. 

Chefen bjöd på avskedsfika för ett tag sen. Som vanligt. 

Men riktigt sista dagen är det faktiskt inte. Jag ljög. Har precis erbjudit mig att jobba den 16-17, eftersom de behövs folk. Och jag är ju absolut inte den som är den. 

Men idag är det fredag och det känns väldigt bra. Jag ser verkligen fram emot att sova imorgon, eftersom det känns som jag inte sov en blund inatt. Men jag kunde ju faktiskt lika gärna ha jobbat den här helgen, som det var tänkt från början. Eftersom planerna som vi hade inte gick i lås. Men nu har Malin erbjudit sig att jobba, så jag får ta det lugnt. 

Jag har egentligen ingenting alls vettigt att säga.. 
Lägger ner här. Tar lunch eller fortsätter skriva ett tag.

Puss, hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0