Överproduktiv som tusan.

Nu är jag sådär överproduktiv igen. Klockan är inte ens halv ett och jag är helt klar med två av tre jobb. 
Åkte hit lite tidigare i morse men det visade ju sig vara totalt onödigt. Till och med artikeln om VasaTrampet har rullat på bra (haha funny). 
Jag har i och för sig den jobbigaste artikeln kvar att skriva, men tydligen finns det inte så mycket plats kvar i tidningen, så den måste i alla fall bli kort. Det fixar jag lätt.

Ikväll ska jag rulla hemåt. En tid hos sjukgymnasten är inbokad imorgon bitti. Senare drar jag och syrran vidare till Karlstad. 
Vilket påminner mig, jag måste verkligen skicka iväg ett mail för att höra om jag ens är välkommen på påbyggnadskursen. Jag är inte helt säker. 

Jag hör ljudet av OS bakom mig. Redigerar-Hjelte sitter och tittar. Då kan man springa in om man hör något intressant.
Handbolls-tjejerna vann inatt. Storskräll! Det trodde jag verkligen inte. 
Synd att jag låg och sov, hade gärna velat se hela matchen. 

Oh well, nu ska jag fortsätta skriva. Eller smita in och se OS. Har inte bestämt mig än.

Uppdaterar säkert senare, när jag inte har något att göra. 

Puss, hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0