Done, done and done.

Nu är klockan halv fem och jag är helt och hållet klar. Har till och med fått tag på polisen och dokumenterat nattens händelser. Vad göra nu?

Värre verkar det vara för Dan. Men det grejar han nog galant ändå.

Till och med Nusnäs-artikeln är klar. Den blev en katastrof och jag har egentligen inte alls fokuserat på det som var meningen. Men disponerar man tiden så dåligt som jag gjorde igår så får jag helt enkelt skylla mig själv. 
Och av någon anledning så vet jag att mormor kommer bli besviken på mig över den. Men hon får skylla sig själv när hon inte lyssnar på det jag försöker tala om för henne.

Jag skickade iväg mitt måste-mail och fick ett väldigt positivt svar tillbaka. Så nu kan jag andas ut och rulla ner till Karlstad imorgon. Och åka till New York. 
Det här kommer bli så bra!

Nu kom Dan tillbaka och jag ska höra med honom om jag ska ta någon grej av hans axlar. 

Puss, hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0